Генеральний конструктор Антонов Дмитро Кива про підсумки авіасалону МАКС- 2013, співпрацю з Росією, перспективи проектів Ан-70 і Ан-148, ремонт Ан-2.
Авіаційний салон МАКС-2013 в Підмосков’ї не обійшовся без політичних інтриг. Українські виробники у черговий раз стали заручниками загострення відносин між Києвом і Москвою. Наприклад проектам, які спільно реалізовують підприємства України і РФ, неабияк дісталося від російського віце-прем’єра Дмитра Рогозина, що відзначився рядом різких заяв. Проте, керівництво держпідприємства Антонов упевнено: радикальні кроки невигідні жодній із сторін, а тому співпраця продовжиться, незважаючи на інформаційні баталії.
Що здобув Антонов на МАКС-2013:
На МАКС-2013 Антонов представив три літаки: військово-транспортний літак короткого зльоту і посадки Ан- 70, регіональний реактивний літак Ан-158, нову модифікацію літака Ан-2 (Ан-2-100), а також ряд інших перспективних програм. Вони користувалися великою увагою. МАКС відвідав віце-прем’єр-міністр України Юрій Бойко. Він оглянув представлені на виставці літаки Антонова і ознайомився з нашою експозицією. Були проведені ряд переговорів з представниками промислових підприємств і державних структур Росії і інших країн СНД, Індії, Ірану, Куби, спрямованих на розширення співпраці в створенні, виробництві і забезпеченні продажної підтримки авіаційної техніки, а також постачання літаків Антонов на ринки цих країн.
Літак Ан-2: перспективи нового проекту
Питання відновлення Ан-2 дуже важливе для його власників, у тому числі для Росії, де сьогодні знаходяться 1580 таких літаків, з яких льотну придатність мають лише 322 екземпляри. Враховуючи унікальні льотно-технічні характеристики Ан-2, він просто потрібний для розвитку північних і східних регіонів РФ. Програма переобладнання Ан-2 в Ан-2-100 входить до числа наших спільних проектів, передбачених угодою про співпрацю з урядом Ульяновской області, який було підписано на МАКС-2013.
Ця програма стала також новим етапом нашої взаємодії з Кубою. Ми підписали угоду, відповідно до якої Корпорація кубинської авіації створить виробничу базу для переобладнання існуючого в країні парку Ан-2 (на Кубу було поставлено близько 140 таких літаків) у варіант Ан-2-100.
Літак Антонов 148: будуємо для Росії
Декілька подій було пов’язано з сімейством Ан-148 і Ан-158. В ході Макса кубинській авіакомпанії Cubana de Aviacion був переданий третій літак Ан-158, який демонструвався на виставці. Того ж дня відбулося підписання договору про постачання ще трьох Ан-158 цій авіакомпанії впродовж 2014 року. Наши партнери — лізингова компанія ВАТ «Ильюшин Финанс Ко». (ІФК) і авіакомпанія Ангара уклали попередню угоду про постачання у фінансовий лізинг двох літаків Ан-148-100Е. У парку цієї авіакомпанії вже працюють три такі літаки, які успішно виконують польоти на міжрегіональних лініях Сибіру. Крім того, за інформацією, отриманою від наших партнерів, в Росії готується консолідоване замовлення на літаки сімейства Ан-148 і Ан-158.
Іл-112: новий літак на базі Ан-26
Іл-112 — літак Антонова на базі Ан-26, який дуже добре зарекомендував себе. Відмічу також, що в 2009 році, за ініціативою європейських клієнтів Ан-26, була проведена процедура затвердження первинного сертифікату на цей літак по європейських нормах, і Ан-26 отримав Сертифікат EASA. Це ще одне підтвердження, що літаки такого класу затребувані в Європі. Антонов зі свого боку, пропонує на заміну Ан-26 транспортний варіант Ан-140, який нині створюється спільно з нашими партнерами за програмою, — ЗАТ «Авіакор-авіаційний завод»(Самара). Про перспективи Іл-112 можна говорити тоді, коли він почне літати.
Центр української авіації — aviation.org.ua
Перший центр української авіації в Україні.
Ми займаємось:
- аналіз ринку равіаперевезень;
- аналітика та новини авіа ринку;
- огляди інфраструкутрних об'єктів
м. Київ, вул. Саксаганського, 15 (офіс 307).
E-mail: press.avianews@gmail.com