Літопис повний

Літопис української авіації

1899

Cтворення повітроплавного відділення в Київському політехнічному інституті, яке очолив один із найбільших ентузіастів авіації професор Микола Артем’єв.

1905

При механічному гуртку Київського політехнічного інституту було організовано повітроплавну секцію.

1909

Професор Делоне разом із синами та викладачами КПІ Ганицьким і Гарфом побудував свій перший планер — біплан з балансирним управлінням.

На базі  повітроплавального гуртка Київського політехнічного інституту було створено Київське товариство повітроплавання

1910

В присутності спортивних комісарів Київського товариства повітроплавання Ігор Сікорський виконав вдалий політ на літаку БІС № 2 по прямій довжиною в 182 м на висоті 1,2 м тривалістю 12 с

1911

В приміщенні Публічної бібліотеки відкрилася перша повітроплавна виставка. Серед виставлених експонатів найбільшу увагу привертав моноплан студента КПІ Ігоря Сікорського, на якому конструктор вже здійснив пробні польоти.

Ігор Сікорський на літаку власної конструкції С-6 встановив світовий рекорд швидкості польоту з двома пасажирами — 111 км/год.

1921

Відкрита поштово-пасажирська авіалінія Харків — Москва. Лінію обслуговували 6 С-22 «Муромцев», сильно зношених і з відпроцьованим ресурсом двигунів, через що вже 10 жовтня 1922 року її закрили. За цей час було перевезено 60 пасажирів і близько 2 тонн вантажів.

14082007-Illya-Muromec-1.jpg

1922

Відновлюється робота авіагуртка, в наступному році він перетворюється в Авіаційне науково-технічне товариство.